Friday

HAha ingela, sikken lärare, helt snurrig, tudeluu går hon runt och säger också :)

Ska väl snart ha affärskommunikation i engelska. yeye
Slutar hyftsat tidigt idag, för en gångs skull.

Hahah Hanin är så söt, sitter och är spelnörd och blir snart helt förstörd.

Just nu sitter Paulina bredvid mig och hon skriver också blogg, hehe hon är het.
Malin den busen är också het ;K

Försov mig i morse, eller, hm, skulle tagit kvart över sju. Men så skicka paulina sms igårkväll och fråga om vi inte skulle ta kvart i 8 ist. Så den skulle det bli, men så var ju tommie så söt i morse när han sov så det fick bli kvart i 9 i stället :)

Inatt ska jag sova hemma inte gjort på hur länge som helst. Får faktiskt ta och börja göra det ;O haha men vill inte, får se på det, hmm.

Grattis jimmie på 20årsdagen också :)

Ne jag har faktiskt inte något intressant att skriva så jag draaar.

Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0