Let's talk

Sjukt ont i magen har jag idag, vet inte varför men den är intw vän med mig idag, hah

Inget speciellt har hänt idag, skola som suger, haha. Mengör inte så mycket på lektionerna ändå så det är soft.
Efter skolan drog jag faktiskt hem! woHO jättelängesen jag åkte hem efter skolan. Men kände att jag ville göra det, saknar liksom hemmet lite.
Och min feta och väldigt gamla katt, <3

I morgon ska vi till göteborg med säljarna i klassen, mja. Till Team Sportia, får väl se hur intressant det blir.
GÅr förövrigt till fem i morgon och vet inte riktigt hur jag ska klara av dagen. Men haha oj vadjag skriver väldigt oviktigta och ointressanta saker just nu.

Aja men nu ska jag kolla på 5an.

Sedan lägga mig i tommies sköna säng :)

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0