Onsdag

Nu sitter jag i tommies soffa :) hihi kollar på 2 ½ män, haha älskar'T!

Idag blev det mys i trollhättan, åkte upp dit och mötte Elin Ida och Johanna :)
Gick sedan till Espresso house, satte oss där och fika och snacka massor. Jättesnälla tjejor det dära :)
Haha gick sedan och provade mössor, sjukt snyggga, nooot

Ida, den blev  svartvit och det var inte meningen ;)




HIHI sötaste :D


Och vill också skriva till maliin och paulina som ärsjuka, halsfluss och magsjuka, krya på er älsklingar!
ALla är verkligen sjuka nu, hela edet känns det som ;O haha
Mamma ringde i morse och sa att 5 på jobbet va sjuka, det är ganska mycket på en dag, USch usch

Yeyey, i morgon är det skola och jag hatar det
LÄngtar till helgen, partyyy

hihih, njaa nu ska jag dra mig, jag och baby har bestämt oss för att dricka gott , haha!

Ciaaaooooo


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack älskling<3

2008-09-10 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0