School

Wehoo, sitter i skolan, har haft matte och historia, det sög och inte kommer dagen bli bättre heller, har jättehåltimma nu och sedan affärskommunikation och webbdesign.
Sedan direkt efter jobbet så ska jag jobba, antingen till nio eller tio ikväll seeegt!

Sen ska jag jobba på söndag med så det blir en hyfsat lugn helg, kanske behövs ;)


Sitter just nu på våra kära ekonomers administrationslektion, haha!

Krångel krångel med grupper och schema, Ingela är argarN ;D


Igår övingskörde jag till Stenungsund med pappsen, vi kollade även på två nya bilar, suugen, lite goare att köra än våran gamla bil ;)


Sedan åkte jag hem till min babu och vi kollade på film, Prins Caspian eler nåt, Narnia iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0