Sjuk

Ligger och kollar på Vem kan slå FIlip och Fredrik, ganska underhållande faktiskt ;)
Ingen skola idag för mig inte, hade sjukt ont i halsen i morse och så. Men i morgon är jag tillbaka, haha.

Idag har jag och baby lagat jättegod kycklingsallad, stolt jag är över oss :)
Så åt lite till kvällsmat nu med, mums.

Nu är även gröön här, med sin dator så antar att jag inte får se så mycket att tommie ikväll, men jag har ju min dator och tv att underhålla mig med :)

Träffade min saknade maliin en stund förut är jag skulle handla mat, <3
Och mina clasmates på bussen till edet :D <3

Ikväll har även jag och babu gjort ansiktsmask, haha han var så söt så :)





hihi syns inte så bra eftersom jag har tagit kort med mobilen -.-

Nu ska jag gå ut till pappa som kommer med lite kläder .)

CIaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0