Söndag

Yes, då var det återigen söndag, hatar söndagsångesten! Skola, plugg och sena dagar.

Idag har jag jobbat, dagen gick verkligen fort, kanske hade jag kul, haha ;)

Sen så gick jag hem, hämtade lite kläder och åt. Försökte även sova lite på soffan men icke, gick inte och sedan så ringde malleballisstripatskova och va gossipgirl_91, ahhahah : D

Sedan övningskörde jag hem till Tommiebaby :)
Det gick väl helt okej, var jättetrött bara, somna typ vid ratten ;)

Igår var en trevlig kväll med brudsen,
Elin&Ida hämtade mig och det bar av till tvillingarna, fast dom var i deras brors lägenhet, snygg är den även!
Åt lite och satt och snacka massa skit, haha! Alltd lika nice!
Var tvungen att dra hem ganska tidigt eftersom jag skulle jobba ><
Somna typ direkt efter jag kommit hem till Tommie.

Sitter nyduschad och kollar på Hitch och babu är och gör kvällsmat, hihi
Och snart ska jag sova :)

Yeye, i morgon är det skola och känner verkligen inte för det!
Vill ha en till helg nu, sjukt trött!

Men nästa helg blir det party, vissst bruds? :D


Slänger in en bild på tompa också ;)




Haha hittade även en bild från efterfesten hos robban i lördags, TROR det är elin , haha
Lite suddig men det är sånt somhänder när allt inte står rätt till


Kommentarer
Postat av: malleballs

klart det blir partey!

jag är sjuk skruttan :(

2008-09-08 @ 08:17:12
Postat av: eLin

aah du haha man ser ju fan ingenting :P haha

2008-09-08 @ 13:14:44
URL: http://elinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0