Städtime

Pjuuuuh, nu har jag torkat bord, dammsugit och torkat golvet på hela tommies övervåning, och han är inte ens hemma! Han är i skolan :) Fy sjutton vad jag känner mig duktig, PLUS att jag lämnade in ett par nyckar som jag hittade i skolan idag.
Hoppas verkligen han märker det när han kommer hem! o_O
Duktiga_madde!

Slutade elva idag, gött.
Hade även skolfoto, typ 8 av hela klassen kom, tummen upp för våran klass!

Nu ska jag gå och ta in mattorna som jag har ruskat, ihhi.
Sedan ska jag tvättabort sminket, lägga mig i soffan och mysa, kanske laga mat? Oj, herregud vad jag låter huslig, inte likt mig?
Och såklart vänta på tommiebaby.


Byyyyyye

Kommentarer
Postat av: mallleee

åh kan du inte komma och vara husmor hos mig också? :D <3

2008-09-30 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0