Ledig

Dags att gå tillbaka till verkligheten nu då. Praktik i morgon och sedan skola!
Sen åker jag nog till Danmark i 4 dagar nästa vecka? Eller är det den därpå? Partyy där iaf! Haha!

Måste plugga religion.
Måste plugga körkortsteori.
Ja det ska jag göra nu typ.
För tommie drog för en stund sedan.

Hur har lovet vart då, jo jobbat nästan hela lovet, ååh längtar till maj!
Men har ändå hunnit med lite :)

Och sånt sjukt härligt väder vi har haft!
Idag är det väl inte lika skönt men ;)



Groth, Martin & Thomas bjöd på grillmat hos Malin. Dock var hon o co inte hemma. Men gott var det kan jag lova!
Sedan åt jag och Tommie ÄNNU mer grillmat hos mamma&pappa.



Lördags stack jag till twinsen, tog några goda :D
Begav oss senare till Markus :)

Nu ska jag städa, plugga..


Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0