Lyyyyyyyycka

Så jag känner nu, lycka! Fick nyss reda på att jag är ledig resten av vecka,n alltså är denna skoldagen den enda för mig? Helt underbart!
Och i morgon ska det bli braa, grilla, sprit, flickor, pojkar, ihihih :* Ses där ;)

Och på lördag har vi blivit hembjudna på smörgåstårta, då blir Tommie lycklig när han får det, haha!

Måste bara lägga in en bild på Pauie och hennes fina hår jag gjorde på våran feta håltimma förut, hihi söt!

Grejorna för sexpartyt är även betalat, oouu det sved! Haha. Fick även ett sms om att min klännig eller vad man ska kalla det för har kommit, hihi.

åh, jag blir så glad.

Bilder från den senaste tiden kommer ikväll ;)

Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0