Skolan

Åh jag har fortfarande ont i munnen :(


Äsch, sitter i skolan just nu, har religion. Men det är så lätt att hålla på att pyssla med något annat.

Idag måste jag verkligen plugga. Påminn mig, snälla! Inlämning på fredag..
SÅ religion som står på schemat idag!

Och jag ska ändra på mig har jag bestämt. Jag är ganska ofta irriterad och sånt, orkar inte göra så mycket. Alltså smågrejer och sånt, ganska dåligt. Tycker jag. Bättre humör ska jag bli på. Beror nog mycket på massa stress med jobb ganska ofta och så skolan på det. Man känner att man nästan aldrig får chansen och vila ut.. Men det löser sig nog :)

Hm, hade tydligen pratat i sömnen inatt?! Wtf jag gör aldrig sånt? Tydligen.. Haha

yeye ska in på nästa lektion nu


Ses!

Kommentarer
Postat av: Pau :)

vrf har du ont i munnen? :O

Stackaren, jobbar så mkt ! :(

Jag gillar ditt humör ! :P

love you<3

2009-04-16 @ 00:42:28
URL: http://pauieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0