Stressss!

Sitter just nu, som vanligt i sista stund och ska skriva mitt arbete om religion judendom/islam.
Så mycket som ska skrivas kan jag lova.

Blev ju inget plugg igår, haha.

Var hos Lizelotte en stund och sen drog vi och några fler upp till Tommie så det blev ju inget pluggande.
Menmen, gör klart den i helgen och mailar in den.

Jag tycker inte om denna våg av feber som kommer. Paulina, Malin, vem näst? Nejtack jag ska till Danmark nästa vecka ju!

Så sjukt härligt väder ute. Hihi blir alldeles lycklig!

Ah, bloggen ändras och sånt hela tiden, för jag ska försöka fixa in en testheader, men det verkar inte vilja bli så som jag vill. Och inte efter att Liz testade heller. men det löser sig!

Åh min baby har lagat tanden äntligen btw så efter skolan ska jag hem och pussa på honom ;)

Nu måste jag verkligen plugga vidare,
Ha en grym solig dag så hörs vi under dagen!

Ciaaaoo


jag älskar den här bilden, kan inte hjälpas så den får ni stå ut med 100 ggr om ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0