Work

Gud vad bra jag är på att skriva ofta numera!
Men jag har faktiskt inte tid, och när jag ar tid så orkar jag inte!

Har bestämt mig för att börja med körkortsteorin nu efter lovet, det måste göras!

Jobbat hela dagen idag, känns som jag bor på jobbet för tillfället.
Men det är bra, man blir så glad när man får sin lönespec!
Har varit grymt mycket att göra nu i påsk på jobbet så nu ska jag lägga mig i soffan och vila mina fötter.
Ska trots allt jobba tills på söndag nu..

Var försten inne på en blogg och jag måste bara ha denna mini plattisen!
VÄldigt liten och väldigt dyr meeeen så söt!
Ja, den får det bli. Nästa lön!..
Dock måste jag betala alla grejer jag köpte på sex-partyt, och det blev dyyyrt kan jag lova :D
Men sjukt kul att ha! ;) hi



Hihi

Så nu lägger jag mig en sväng, vilar upp mig :)

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0