konstigt

Shit vad konstigt det känns att sitta hemma hos Tommie, (numera sover vi hemma hos mig för det mesta) Kommer inte ihåg sist vi sov här tillsammans! Haha wierd!

Yeye, har iaf saknat sängen ;D
Jobb väntar i morgon, dock bara 3 timmar men BRA betalt!
Fick lönespecen förut också, utomlands nästa?! JA TACK!



Snart börjar skolan också, fast det är ju iofs början på slutet, för till våren/sommarn tar jag ju studenten! LÄNGTAR!
Åh, och balklänning också, jag nog redan börja kika lite! Haha
Fast lite tråkigt blir det ju att sluta, alla vänner och tryggheten?! Sen måste man ju börja söka jobb, plugga vidare? Jajaj..

Kollar på miami ink nu, så jäkla sugen på att tatuera mig igen så det finns inte, borde när lönen kommer, eller?!


Nu ska jag försöka få igång ipoden också, måstemåste få den att funka!
Ut en snabb sväng nu sedan sängen och film!

PUSS och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0