Besök

Just nu sitter JOhanna bredvid mig, hon följde med till skolan nu när hon har lov ;D hihi
Var nere och lånade en bok förut Mia Törnbloms biografi. Ska bli intressant :)

Igår gick jag och tommie till martin och paulina en sväng, rokka var även där :)
Sedan blev det till att gå hem till tommie, dock själv och städa o lite one tree hill
Blir nog det hela kvällen idag också, för i morgon ska jag upp 5. Min helg. yeye, den är snart över och ny helg, haha! NOT

Skrev in mig på gymmet, nu ska jag ta tag i detta! Haha, får väl se hur det går, dock lämnar jag liz, men hon borde ju också träna då? :D Tycker nog det!

Nä nu ska jag vara aktiv på svensklektionen,


Ciaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0