Firande

Skola först igår. Sedan åkte jag och pau hem till mig och fixa och trixa :)
Sedan kom Johanna&Lalle och började och fixa och trixa, haha :D




Började dricka lite smått här sedan drog vi till malin!
FÖrfesten kunde börja! Haha
För oss som tyvärr inte kan dra ut fick vi ta och dra oss när dem skulle ut på krogen!
Jag och paulina åkte hem till peo där min baby var :)
Och jag är så jäkla dum i huvudet, timmie&tommie ville ha mackor, så jag paulina och jocke drog till rasta, så skulle jag köpa jucie också, vad glömmer jag?!? JUICEN såklart. Det var ju därför jag åkte dit. Så dum i huvudet är jag...'
Kunde ju inte åka tillbaka heller för dom stängde precis när vi var där.
Jaja, timmie&tommie fick ju iaf mat :)


Vad händer idag folk?!


Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0