Goodis

..Sitter just nu och proppar i mig godis från gårkvällen!

Igår hade jag och baby T myyyyyys, jättehärligt var det att bara vara :)
Vaknade tidigt på morran, runt halv tio. Gick upp och åt frukost, härligt att vakna på förmiddagen för en gångsskull! Haha
På dagen lagade vi jättegod mat!
Lövbiff och pommes med sallad och sånt till, tyckte jag vi gjorde jättebra.
Fast tommie gjorde nog mest trots allt.
Sedan åkte vi över till edet och köpte godis och hyrde en film, News movie, haha den sög! :D



Myy love!

Idag har jag jobbat, halv nio till 5. Pjuuh. Så sjukt seg är jag och dessutom var det ganska stressigt!
PLUS att det sprang runt en spindel i juice kartongen, blev fett rädd och vågade inte ta i kartongen är
så sjukt rädd för spondlar :(
I morgon ska jag också jobba men i helgen är jag ledig, går dock på penicilin nu , åååh jag flipparrrrrr! Ajaa..



Måste bara lägga inen bild på min älskade Michelles son, så underbart söt!



Nu ska jag hoppa in i duschen!


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Pau :D

så söt är han ! stackare, jävla halsflusjävel! lov och allt nu juh :( hahaha älskar dig <3

2009-02-12 @ 23:37:42
Postat av: malls

åh bebisnuttxavi!

bli frisk! :( <3

2009-02-13 @ 09:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0