Hi hi

Åh vad paulina är duktig! Hon klarar av webbdesignen galant, stolt över henne :D

Jag och baby gick upp redan vid sju i morse?! Haha vi har börjat o bli jättepigga på morgonkvisten ;)
Men mys tidigt på morgonen är alltid underbart ;) höhö

Måste åka hem snart, måste till barnmorskan och skriva ut nytt recpet, hatarrr ge mig ett för livet ist :D
Sedan blir det jobb från halv sju till nio, dock inte så länge men det blir ju det om man vart i skolan sen tidigt i morse också :(

Yeye, helgen blir det nog surte och hjärtum, taggggaa!

Tagit loss mina naglar nu också och stackars mina riktiga naglar, så tunna och förstörda, vill bara hem och sköta om dom :) ha ha

Nä nu ska jag ta och bege mig mot bussen :)


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0