Home

Hemma igen hos tommie, ligger just nu i skönaste sängen och ska snart sova. Upp tidigt i morgon!

Det blev en massa chips, cola och dipp hemma hos martin. Men gött var det!
Först blev det Björn Gustafsson film, sen familjen Addams och tillsist Beck :)
Hihi bra var det :)

Gårdagen har jag ju itne skrivit om än men börjadeh hemma hos tommie :)
Gröön kika in och sedan drog vi till jaime :)
Där hitta vi även en Elin, nyduschad :)  hihiö
Drog senare till Peo och katten, haha galen ;)
Sedan kom även min tjej paulie och hennes man :D
Var sedan där hela kvällen/natten.

Var väl inte så rolig nyhet när tommie och co kom tillbaka från trollhättan dock, jävla puckon!
Satt därför i en söndersparkad bil påväg hem till göta, brrr säger jag bara, istiden på nytt...

Men nu orkar jag inte skriva mer om allt som händer i mitt såå intressanta liv ;) haha

Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Pau

det var jätte mysigt igår :P hihihih

Du kan va min man :D hahahaha

aaaa jävla puckon!! love

2009-02-17 @ 00:33:44
Postat av: eLin.

kul att ni kom! :)

2009-02-17 @ 13:19:22
URL: http://elinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0