Night

Haha nu var det ju såhära att jag och tommie la oss för att vila i en timma sen skulle vi äta kvällsmat osv.
Vad hände då? Jo vaknade för 10 minuter sen? Haha det är bara för den där sjukt sköna sängen!
Brukar aldrig bli så annars ^^

Övningskört idag, hihi ska skriva in mig på skola i morgon också, börja lite smått med teorin.
Och gym för den delen, jag ska sluta vara lat och bli muskelknutte ;K



Kolla vad söta godisar jag köpte idag på vägen hem, var ju tvungen att gå så måste ju ha nåt gott :)'

Nu ska  jag äta kvällsmat och försöka sova igen :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får skriva tid när vi la oss och tid när vi vakna fatta du la :) <3

2009-02-06 @ 09:22:49
Postat av: Anonym

Åh GODIIIIIS. vilka fina (a) ahahahahahah

2009-02-23 @ 23:29:38
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0