One tree hill

Ligger just nu och kollar på bästa serien någonsin, one tree hill! Åhhh rysningar :)
Plus en skål med nudlar också såklart!

Skola till 5 idag och det sög som vanligt, sedan en snabbis till baby och hämta alla mina grejor, blev väl 3 väskor + dataväska, två jackor, två par skor och sedan en sminkväska som inte fick plats i någon utav väskorna.
Sjukt mycket man samlar på sig, men det är så det ska va ;)

Börjar inte förens kvart i 11 i morgon, sedan efter skolan blir det fullt upp :)

Sover ensam inatt, det syger. Det dära med att sova ensam i en säng är inte riktigt min grej.
Menmennnn :)




Förstår inte vad det är med mig, jag är trött hela tiden verkligen, jag känner mig så dum, jämt när jag och tommie ska kolla på film så somnar jag :( och jag går och lägger mig tidigt på kvällarna tycker jag, det måste vara något fel. Och jag orkar inte göra något, jag skjuter upp allting . SÅ eftersom jag är jättetrött så ska jag försöka sova lite nu....kul.

Plus att min kabel till mobilen funkar inte så jag kan varken föra över bilder eller lägga in musik, toppen!

Yeye, vi säger väl punkt och gott natt då! :)


 SOv gott

OCH glöm inte säga grattis till underbara Malin Strelitzsky i morgon! <3

Kommentarer
Postat av: malin

värdlens finaste och bästa!

jag älskjar dig!!!!!!!!!11

2009-02-25 @ 22:49:40
Postat av: lizelotte

du är snygg! jag kan sova med dig ;)

2009-02-26 @ 10:09:03
URL: http://thedayaftertomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0