School

Slutar om typ en halvtimma, så gött!

Sov 9 timmar inatt, och förstår inte varför jag hade så sjukt jobbigt med att på upp? Haha nåt fel är det..

Efter skolan ska jag ta och skriva in mig på gymmet, så summer 09 here i come ;)
Sen om jag har tid o så så ska jag ringa och kolla upp tatuering osv, ska verkligen ta tag i det nu, känner mig riktigt taggad :) Men har så jäkla låg smärtgräns så liparN :( åh men maliin ska sitta och hållla mig i handen iaf!

Idag vet jag inte riktigt vad som hände, one tree hill om jag får chansen :D

Men nu ska jag dra.


Laaaater


Kommentarer
Postat av: malls

hålla handen så inte madds börjar grina :')

2009-02-19 @ 17:34:49
Postat av: lizelotte

GYMMET? vad har hänt?! du som va lika anti som mig! ska jag behöva vara alldeles ensam om att inte passa i min bikini i sommar alltså? svikare :D :D

2009-02-20 @ 10:12:45
URL: http://thedayaftertomorrow.blogg.se/
Postat av: madde123.blogg.se

du ska också börja gymma lizelotte har jag bestämt :D:D

2009-02-20 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0