SKolan

Mjo då var det dags för skola igen, ville verkligen inte gå upp i morse, speciellt nu när älskling har lov ist!
Men mötte upp paulina påvägner till bussen och är nu här, väntar på andra lektionen,. Går till fem idag och det suger, men jag ska, ska , ska!

Jag har verkligen inte orkat skriva, inte orkat göra något på dagarna, jobbat några dagar på lovet, gått på penicilin, som tog slut i går för övrigt :) hihi, jag känner mig inte allt utvilad, känner mig så matt.

Igår kom joel och lämna alla säsonger av one tree hill, så fast framför datorn några timmar efter skolan ;)

Yeye, snart fyller malin 18, yeeees! :)

Men nu ska jag sticka på svenska, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: malls

bara 8 dagar kvar! nedräkningen har börjat! :D

2009-02-18 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0