Bakis!

Längesen jag skrev nu, men det kommer bli ändring ;)

Vaknade runt halv tre i morse med svarta sträck i ansiktet och ena Idas skoo, wtf? Och en försvunnen plånbok, men jag tror den ligger i Anna-Karins Paulinas väska, haha ;) Aja det löser sig!
Ah åkte till a-k igår, pau´,johanna&ida kom också, och sedan lite mer folk ,blev riktigt trevligt :)
Haha hemvägen var ju ändå wierd, och rökpaus/brottning utanför tvillingarna :)

Yeye, undra vart tommie har tagit vägen, han gick upp för typ en halvtimma sen, hm, hoppas på att han lagar min favoritmat som vi ska äta idag, makaroner&köttfärssås, svär han är bäst på att laga det! :d

Idag blir det lugnt, känner mig helt slut verkligen!


Krya på dig stumpisen :)

Kommentarer
Postat av: malls

tack älskling, jag är sjukare än nånsin :(

2009-01-04 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0