jobb skola partyyy sovaaa



nyss pratat med p i telefon, snicksnack, gillar't! Och så servi ju fram emot på fredag också? yes och inget jobb då heller så allt flyyyter och jag känner mig helt glad, får sånna stunder ibland , hi hi hi. Peeerf ;)

Jobbat idag, tiden går jättefort och jag fick sluta en timme tidigare också, nice :)
I morgon är det skola och vi går till fem, jättekul-  nooot! Men man får leva med det helt enkelt :)

Sen så säger vi grattis till m&j som hängt ihop i ett år nu, hoppas ni får det hur bra som helst <3

Nej, nu måste jag plugga prov på torsdag och en inlämning jag måste skicka idag -.-
Skulle gjort det förra veckan men, nä lat som jag är.

Nu ska jag gå och pussa min man :)


Pusss

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Hihi, ja fredag !!

Då kör vi singstar å allt sånt du vet ;D

2009-01-13 @ 20:35:07
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, singstar lättt :D

2009-01-13 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0