Morning


Godmorgon :)

Känner mig utvilad på för första gången på väldigt länge!
SOmnade runt elva när jag och tommie kollae på film och vakna runt fem i morse, både jag och tompa, han var itne trött för fem öre, så var vaken en stund, somnade och vaknade nu för en liten stund sedan. Wihoo, pigg för en gång skull!

Pussade min babu hejdå för en stund sedan, skolan tidigt för hans del och jag får ta 10 i 10 bussen :D SÅ gött!
Går bara till tre idag också så kort kort dag ;)

Nu ska jag lägga mig framför tvn och ta det lite lugnt ;)




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pau

Jag märkte det i bussen kan jag lova ! när jag sov men inte du ! :D<3

2009-01-29 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0