ömsesidigt

varför kan inte en del saker vara på mina villkor? Eller för att du vill? åh jag hade verkligen velat att det var så.
Att jag inte planeras efter saker, utan saker planeras efter mig. i wish.

har en riktigt tråkigdag. Var tvungen att gå ut en stund förut, gick ner till grillen och köpte godis, hi hi.
Har ju faktiskt inte varit ute på fyra dagar så jag tänkt få lite luft iaf :)

Imorgon är det skola och jag orkar inte, åh känner bara för att åka hem till min säng och bara vara. Åh

Jag har en extern hårddisk som jag lägger in alla mina bilder i så inte min bärbara dator blir seg,
gick igenom en del bilder och fy fan vad jag saknar våra sommrar, får nästan tårar i ögonen när jag kollar.
Inga bekymmer om nåt och det var party hela tiden och inget jobb, och sol&bad.

Slänger upp några bilder för att visa, ;)


       
       


Har även tagit upp kollandet av SATC-boxen, åh jag älskar! SÅ underbart att kolla på dom brudarna! Måste börja på en ytterligare skiva. Och fortsätta med mitt älskade godis, hi

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Pau

back in the days ! miss those days ! fan vad vi hade det kul!

GLÖM BORT BEKYMMER, SORGER OCH BESVÄR !

Ne men vi brudar och sommararna 05-06 ftw!!! <3

2009-01-21 @ 23:01:10
Postat av: malls

åååh! detta gjorde min dag! vi måste titta igenom alla mbilder och gråta lite i helgen tycker jag, haha! <3<3<3<3<3333

2009-01-22 @ 07:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0