prov

kom nyss till studiepasset, har precis haft prov och tror att det gick grymt bra, funkar alltid detdära att plugga halvtiman innan, komma ihåg prcis när man skriver och sedan direkt efter är allt borta (y) bra tänkt. Men om provet går bra får jag ett VG!? vet dock inte hur det gik till :D Men man ska inte klaga på bra betyg!

Malin är inte snäll på msn idag, jag kommer aldrig att våga äta mat när jag är med henne mera : C


Yeye kanske ska börja plugga turism, nää sitter hellre här och skriver med snyggingarna malin och liz : )

Började kvart i elva i morse och det var hur gött som helst och kommer fortsätta göra det resten av terminen!
Går till kvart i 3 också så de är niiice!

Efter skolan ska jag lätt hem och sova, åh vad gött! Nä ska ta och göra något annat nu, orkar inte skriva mera ;)


Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0