Sängdags

Mja, snart ska jag krypa ner i min egna säng faktiskt, fast ensam. Känner mig lite nojig när man är van att alltid ha min boy bredvid mig, så det är lite smått jobbigt, haha men går ju bra ändå :)

Skolan idag, från 11 till 3, gick helt okej. Måndag börjar praktiken, ska li sooooft!

I morgon bli det förhoppningsvis maraton med mina tjejor, får se om det blir SATC-boxen eller film :)
Men jag längtar iaf <3

Haha kollar på let's dance nu, och jag garvar ihjäl mig, första avsnittet alltid lika intressant med klumpfötter :D

Men nu ska ja duscha och städa, sedan somna så fprt jag kan så jag kan jobba färdigt nån gång ;)


Godnatt alla, hoppas ni har en bra fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0