Snö

I morses när jag öppnade dörren hade det snöat, aw lite smått gulligt men ännu bättre om den hade kommit den 24 istället!
Gick och väckte baby lite smått och sa att det hade snöat och aw sötaste, han log medans han typ sov och såg helt lycklig ut. Och nu får vi äntligen ta våran snöpromenad :D

Första skoldagen på vårterminen, känns helt okej, är dock väldigt trött och jättehungrig! Men bamba öppnar om 40 min! Rusaaa!

Yeye, blev tyvärr inget plugg igår, så måste verkligen gör det idag, ja idag måste jag!

Men nu ska jag ta och dra mig


Puss!

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Snyggt du har gjort om bloggen :D

2009-01-08 @ 11:51:13
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Madde

haha tack, men den ska inte vara såhär, greja innan vi drog till rokka, så testade bara lite skit :D

2009-01-08 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0