tired

ah trött är jag jobbat mellan nio och sex idag. Tycker inte om den tiden, går så sakta, men var faktiskt kul och jobba idag :)
Jobb på onsdag och sedan helgen också :)

Och så börjar ju skolan snart, vill inte?
Tur så går jag bara tre dagar i veckan i skolan terminen ut och sedan i trean också! Yii

SItter hos tommie nu, han är dock inte hemma men han borde ju vara snart, eftersom han åkte iväg med rickard ;K
Yeye händer idag då? Nja inte så mycket, såg nu på klockan att den är ganska mycket ändå, man får ingen tidsuppfattning när man jobbar, haha!
'

 

Satt och kollade på Victoria's secret showen igår, och hur grymt snyggt gör dom det inte då?! (bilderna är inte därifrån)
Gemig

Nu ska jag läsa min skvaller tidning och äta kex :D



Lateeeeers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0