blir så less ibland..

Godaggggens! :D
Eller kväll kanske...

Varit med Liz i trollhättan idag. Hon skulle kolla sin skiss för tatueringen hon gör i morgon! Wii. Den kommer bli snygg!
Jag fick beställt tid för tatuering jag med! Så början av juli, torsdagen tror jag det är :)

Så fick jag ju även en tidig födelsedagspresent av henne och hennes mamma, sötingar! <3

Efter trollhättan blev det en sväng hem till johanna! Massor av prat och kortspel, haha!
Fick träffa Pau också, hon är duktig hon, stackarn jobbar natten nu!

Nu ska jag dra mig mot göta. Sen väntar jobb för morgondagen..

Ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din tatuering kommer bli megasnygg! ;K <3

2009-07-01 @ 19:43:07
URL: http://lizious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0