Home

Kom hem från Tommie för en stund sen. Stackaren var tvungen att gå upp 8 i morse för att åka till Skåne.
Det var inte så populärt kan jag lova! Haha, jag sov dock vidare tills jag var utvilad :)
Städade upp efter kvällen/natten.

Klockan 4 ska jag jobba, men det är ju bara fyra timmar så det går nog fort.

Okej nu ska jag försöka lägga upp ett videoklipp från inatt.
Det äe så att Martin och Tommie har en lite crushhhhh ;)



Yeye, ska käka sen sticka iväg till jobbet!

Ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: malin

"nej det är våran kärlekslåt martin"



"mm jag vet, men vi borde göra det själva också du vet"



HAHAHAHAHAH :D

2009-03-10 @ 08:39:28
Postat av: Paulina

asså fan va kul de va ! halllleeeelllluja moment !

2010-07-14 @ 10:11:25
URL: http://paulinaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0