Pluggning!

Gymmat idag, känner mig stolt nu efteråt :D Haha men hann inte sola för det var en gubbe som tog hundra år på sig..

Väntar just nu på Paulina som ska komma hit så vi får plugga inför religionsprovet i morgon. Kommer nog gå hyftsat bra då jag tycker jag har ganska bra koll :) haha

Skolan var helt värdelös idag, började kvart i tolv, slutade 10 över två var hemma 4... Ibland suger det att gå så långt bort.
Men dem få lektioner vi hade jobbade jag och Paulina på som tokar, blev nästan klar med ett turismarbete, ska bara kolla igenom det och finslipa det sista så. :)

Nästa vecka åker Maliin till Paris och det är fuskit!
Ska försöka klämma mig in någonstans :)

Nu ska jag nog ta och beställa ett par sommarskor, hihi blev så sugen när jag såg dom :)


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0