pic's










Lite väl sena bilder, men bilder från förra helgen.
Först en kväll hos johan/stefan med massor av groggar! (Haha, litet överraskningssexparty hos Johan därjaa!)
Sedan ööl med mina flicks ho mig!

Åter till den här helgen då ;)
Sitter hemma just nu, ska snart laga mat med mammsing.
Men vill ut i sooolen, dricka bärs, grilla, och bara vara. Men icke, jobb för mig i morgon..
Så vi får ta igen det i morgon, he he

Ska hämta ut min klänning lite senare också.. Eller i morgon efter jobbet? Lite smidigare :) Råka klicka hem ytterligare en, svart denna gången på lektionen förut idag.. Jag tycker inte om att man kan beställa hem så bra genom ett klick, för det riktigt kliar i fingrarna på en! haha ;)

Jaja
, nu ska jag dra mig ;)
Slänger väl in ett inlägg sedan!

Pyyyysss

Kommentarer
Postat av: elin

detta måste vi göra om Gumman ;D !! pusss

2009-06-01 @ 14:59:02
URL: http://elinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0