work

gick upp sex, kom hem halv sju. Uh
Så ser mina måndagar ut (y)
MEN jag har ju valt det själv så :)

Nu har jag så jäkla ont i ryggen, ärligt talat hjälp mig!

Har beställt en balklänning, WIE, den är jättefin och jag längtar tills den kommer i februari, haha!
Dock ganska mycket pengar för en klänning för en kväll, men jag tror det är värt ;)
Ska beställa tid hos frisören för hårförläning och uppsättning också på onsdag :) jag längtar!
Ska hitta en bild på den och slänga upp!


Hm, jag är jättetrött nu så jag ska lägga mig och sova, och har jag nämnt  att jag får sova mycket längre nu när vi åker bil till skolan every daaaay?! :D så underbart!



PUSS


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du får fixa upp en bild på balklänningen jag vill se!!! haha fy börjar ju änna få lite panik, jag måste fixa min när jag kommer hem i februari... :) puss

2009-11-04 @ 16:07:05
URL: http://himynameishannah.blogg.se/
Postat av: Maddde

Haha shit, då har du bråttom kan jag lova! Min klänning tar tid, jag får den inte förens i februari x) haha!

2009-11-04 @ 18:49:52
Postat av: Hannah

Vad är det som kommer ta sån tid med den då? Vart har du hittat den :)

2009-11-10 @ 00:25:48
URL: http://himynameishannah.blogg.se/
Postat av: MAdddie

Hahai ingen aning faktiskt :P Jag hitta den i en butik i U-valla :)

2009-11-11 @ 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0