goooodiesnooodie

Sitter i köket och kollar på Jönssonligan, mycket bra fredag.
För jag är bakfull och seg, sugen och allt dedära nivet som man är"!
Nja, väntar på tacogratäng.
Allt blir så jäkla nyttigt, glass till frukost. Och bakispizza då såklart. Sen en till glass o en till. Jag älskar mina hula hula- glassar! hah
Och massa nachochips också, fan

På måndag börjar träning på riktigt (hoppas jag).

Kvällen igår var gooodie, fast ja tog ju ett tag att komma in bland allt folk, och spya?! uuh
Men vi kom allt in och då var allt bra, hi hi

Och jag sitter och kollar igenom bilder och hahahaa frääääshhht!



I morgon ska vi prova balklänningar jag jag ser fram emot det för jag har kikat på några, men skorna? Hur fula är dom inte liksom? HAHA aja vi får se på't

Ska faktiskt se på idol ikväll, händer inte alls ofta längre. Repriser som gäller, haha!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0