morgonpigg

Legat och dragit mig i sängen i en timma innan jag gick upp, ville verkligen somna om, men det gick inte! Haha :(
Tog på mig kläder och gick upp och gjorde frukost och pratade lite med min boooys mormor! Alltid lika glad!
Och jag märkte just att jag har ätit så min hönö (höne)- kaka (macka) HAHA ser ut som en tand?! Hur jag lyckas vet jag inte, men jag tuggar runt hela mackan och jobbar mig innåt, bara så ni vet ;)

Idag ska jag fifififiiika med malls&pau.
Sedan ska jag och Paulina plugga, (tror hon har glömt?) teori står det på schemat!
För om jag är duktig och kan allt i teoriboken så kan jag ha körkort om mindre än en vecka, ballt tycker jag!
För jag kommer ihåg när jag började med allt och då var det verkligen jobbigt för då var det så låååång väg till, ja, HIT :D Där jag är nu! WIE!

Så när jag får körkort så ska jag och baby åka till lager har vi bestämt.

I morgon har jag och babu varit tillsammans i 1 år och 10 månader, det är länge. Tycker jag iaf!
Snart har vi 2 år och det ska bli mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0