.

skolan-jobb-plugg-övningsköra-uppkörning-pengar-trasigdator-teoriplugg-nytt prov-vänner-träna-äta-LEVA

Det här är sånt som stressar mig väldigt mycket just nu. Jag känner en stor tyngd över mina axlar just nu. Allt händer just nu på samma gång och jag vill hinna med allt på samma gång. Men det finns inte tillräckligt med tid på dygnet och tillräckligt med dagar för att hinna med allt. Så jag ber om ursäkt om jag är på dåligt humör osv. Just nu i denna stund har jag gapat på min kära far för att jag inte kan min teori? Inte rättvist, för det är ju mitt fel och inte hans? Usch.. Det här med och bli vuxen är inte riktigt min grej just nu. Jag mår inte alls bra, eller jo men det går verkligen uppochner som en bergoch dalbana.

Men vet ni, jag har världens finaste tjejor, som ALLTID gör mig så dunderglad och känner att det visst finns hopp om mig med!

Så vi ska nog kunna fixa dethär, men det tar sin tid och har sina stunder?

 

så, nog om mig hoppas ni har det bra!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0