hi hi

Jag är sjukt svag i kroppen. Beror nog på att jag inte ätit mat ordentligt på kanske tre-fyra dagar. Fick i mig lite soppa igår, och soppa idag. Så det verkar gå bättre iaf :) haha. Fyfan, jag börjar ångra lite för jag vill äta alll go mat som finns, ÅÅH! :D

Och föresten, jag fick hem tider för teoriprov och uppkörning igår! Jag är sjukt nervös! Och det är inte långt kvar kan jag lova och jag hoppas hoppas hoppas att jag klarar det..

Igår blev en väldigt lugn kväll hemma hos baby medans han var ute och härja! Så jag sysselsatte mig med att klippa och klipstra in alla korten som jag framkallat! Aw, hann inte sätta in alla för min babu kom hem men ska fortsätta med det lite senare kanske!

Ska även övningsköra med pappa lite senare, trollhättan och vänersborg får det bli, för antagligen där jag ska ha min uppkörning! Haha blir nervös bara jag tänker på det!

Nu ska jag gå och väcka min älskling så han får hjälpa mig och plugga lite! hih..

Mkt text och inga bilder, så får det bli, min kamera har inget batteri!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0