Söndag

Eller är det söndag? Det känns faktiskt inte så.

Söndag och jag är inte bakfull, så häärligt.

Jobbade min långa dag igår, 7-17 men det gick otroligt fort.
Var dock helt slut efter våra två dagar på Svenska mässan.
I början gick det segt men när vi väl kom igång sålde vi som smör faktiskt. Haha!
Så det var kul! Slänger in en bild senare så får ni se vår otroligt snygga monter ;) hah

Idag tänkte jag gå en lång promenad, för det är så härligt väder!

Igår var vi nere hos Linas mamma och pappa en sväng. Trevligt trevligt. Men nästa gång tar jag inte bilen ner, haha ;)
Fick iaf med mig en full man hem och det blev direkt sängen!

Dags att ta tag i rummtet

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0