The City

Sitter och kollar på The City och har precis ätit kesosmacka och morötter, mums!
Varit och tränat Bodypump mellan 10 o 11 med mamma och Paulina. Riktigt härligt att träna så tidigt!

Idag blir det nog också lugnt. Promenad med baby lite senare och tror även att jag ska tvätta bilen för det behövs verkligen. Damsuga och tvätta alla mattor också. Usch så den ser ut efter vintern!

Gårdagen var fullspäckad! Haha.
Kollade balklänning med Paulina på förmiddagen.
Hon hittade en jättefin verkligen! Satt perfekt på henne :)
Efter det drog vi hem till henne en sväng och vidare till Mikael på kaffe!
Väl hemma fick jag ett ryck och började storstäda och möblera om ännu en gång. Minst en gång i månaden gör jag det, haha!
Sedan drog jag till Tommie en snabbis och sen till Lina och tjötade med henne :) Och lilla Elias var supersöt som vanligt, :)
Vid elva fick jag vara chaffis till trollhättan och sedan hem till Sandra och kollade slutet av Bröllopsduellen med henne, Johanna och Paulina :)
Till sist hamnade jag i Göta hos Martin i nån timma och fick träffa Veronica! Underbart!

Japp, intressant? :) hah

Nu ska jag fortsätta plocka lite

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0